Časté dotazy

PROBLÉMY S ODBAVENÍM

Prolistujte celou kategorii níže a najdete svou odpověď na otázku

PROBLÉMY S ODBAVENÍM

V autobuse DPMD mi byla špatně vydána jízdenka, co mám dělat?

V případě, že Vám bude vydána špatná jízdenka v autobuse MAD, je nutné ji ihned reklamovat u řidiče. Ten je schopen jízdenku stornovat a vydat Vám správnou. Reklamaci u řidiče lze provést pouze po omezenou dobu. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Dnes jsem nejel/a autobusem a přesto mám stržené peníze, proč?
Mám na výpisu z účtu vyšší částku, než je hodnota jízdenky, proč?
Zaregistroval/a jsem si kartu v eshopu, ale nefunguje mi. Co s tím?
Mám kupon přiřazený ke kartě, přesto se mi neodbavuje. Co s tím?
Mám kupón, ale přesto se mi strhli peníze. Co mám dělat?
Platební karta mi nejde odbavit, proč?
Nejde se mi odbavit žádnou kartou, co mám dělat?

NENAŠLI JSTE ODPOVĚĎ ANI V JEDNOM TÉMATU? NAPIŠTE NÁM